משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח
עגלת קניות

עגלת קניות ריקה

סך הכל
0.00 ₪

שאלות נפוצות


איך אוכל לקבל מידע על מוצר מסוים?

ברגע שאיתרתם את המוצר שאותו תהיו מעוניינים לרכוש, הקליקו על שם המוצר או התמונה שלו. כך תגיעו לדף המוצר בו תוכלו למצוא מידע נוסף על המוצר. אם המידע אינו מספק, אנא שלחו אלינו שאילתא לדוא”ל info@hbdeadsea.com או פניה דרך האתר (צור קשר)


מהם אמצעי התשלום בהם ניתן לשלם בקניה דרך האתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי: ויזה, ישראכרט / מאסטרקארד, אמריקן אקספרס, דיינרס קלאב. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות חשבון PayPal.


האם אקבל חשבונית מס/ קבלה על הקניות באתר?

בהחלט, כל מוצרי הקוסמטיקה של הלת‘ אנד ביוטי, המוזמנים דרך האתר www.hbdeadsea.co.il  מגיעים עם חשבונית מס/קבלה בתוך החבילה. אם החשבונית לא נמצאת בחבילה, ייתכן שנשלחה במייל. במידה ולא קיבלתם חשבונית עבור ההזמנה באתר, ניתן ליצור איתנו קשר בדוא”ל info@hbdeadsea.com או בפניה דרך האתר (צור קשר).


האם הקניה דרך האתר מאובטחת?

כן. כל המידע שמוזן למערכת בעת ההזמנה, מאובטח ושמור כמו בכל קניה בחנות. אנחנו בהלת אנד ביוטי שמים דגש על חשיבות אבטחת המידע והפרטיות של כל לקוח ולקוח. נכון להיום, אנו משתמשים במערכת אבטחת המידע המתקדמת והבטוחה ביותר בעולם למסחר אלקטרוני SSL.


האם משלוח ההזמנה מגיע לכל רחבי הארץ?

הזמנת משלוחים באתר זמינה לכל חלקי הארץ (בנוסף ניתן לרכוש את מוצרי H&B בישראל בחנויות נבחרות, ניתן לברר מיקומי חנויות הקרובות לאזור מגוריכם בווצאפ ל: 050-7705575). בעת ביצוע ההזמנה, יש להזין כתובת מדויקת על מנת שהחבילה תגיע ליעדה. המוצרים נשלחים בדואר שליחים עם מספר מעקב על מנת לאפשר לכם לאתר את מיקום החבילה.


כיצד יחוייב כרטיס האשראי שלי?

הכרטיס יחויב בסכום ההזמנה בהתאם לאישור העיסקה על ידי חברת האשראי.


כיצד אוכל לדעת אם ההזמנה שלי התקבלה?

ברגע שסיימתם להזין את פרטי ההזמנה במערכת, תישלח אליכם הודעת אישור בדוא”ל שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה עם פרטי ההזמנה בנוסף, תוכלו לבדוק אם כרטיס האשראי שלכם חוייב בסכום ההזמנה.


כיצד אוכל להחליף מוצר פגום?

ניתן להחליף מוצר פגום תוך 30 יום מקבלתו. מותנה בהחזרת המוצר באריזתו המקורית לחברה ללא נזק או פגם למעט שימוש מינימאלי – כדי שנוכל לגלות את הפגם. עלות המשלוח תוחזר לשולח לקבלת מידע נוסף, אנא קראו את תנאי השימוש. במידה וביצעתם הזמנה באתר האינטרנט והמוצר שקיבלתם פגום, בבקשה צרו קשר בדוא”ל info@hbdeadsea.com או פנu אלינו דרך האתר (צור קשר)


אני מנהל/ת חנות ואני מעוניין/ת לרכוש כמויות גדולות של מוצרים. איך עושים את זה?

אנו שמחים לספק את המוצרים בכל כמות. אנא צרו איתנו קשר בטלפון או בווצאפ ל: 050-7705575.


מתי ההזמנה שלי תגיע אליי?

עם שליח עד הבית/עבודה עד 7 ימי עסקים, או באיסוף עצמי בתיאום מראש.

חזרה למעלה